سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بهترین همدم، دانش است . [امام علی علیه السلام]
علوم تربیتی

خانم ها باید ویتامین های مخصوص خود، که ویتامین B هستند را مصرف کنند تا از جانب آن ها نیز زندگی با نشاط بماند.
ویتامین B1 :
زمان مصرف: هر روز.
 به همسرتان توجه کنید.
زنان باید به شوهرانشان توجه کنند. توجه به هر ویژگی و صفتی که او دارد. هیکلش، صدایش، اخلاقش و... اغلب مردان دوست دارند که از آن ها تعریف و تمجید شود و تشنه تعریف و تمجید شما هستند. وقتی مردی تحسین شود، مایل است به سرعت به آن پاسخ دهد.
ویتامین B2 :
زمان مصرف: در مواقعی که شوهرتان کاری را انجام می دهد.
 شوهرتان را بابت کارهایی که انجام می دهد تحسین کنید.
به طور مثال اگر او ماشین را تعمیر می کند به او بگویید: خوش حالید که همسری دارید که می تواند این کارها را هم انجام دهد . اگر او با بچه ها بازی می کند، به او بگویید: خوش به حال بچه ها  که پدری مهربان دارند. اگر او اهل ورزش است به او بگویید: چقدر عالی است که تو به ورزش کردن اهمیت می دهی.
ویتامین B3:
زمان مصرف: زمانی که با هم صحبت می کنید.
 همسرتان را بابت آن چه می گوید تمجید کنید.
به طور مثال اگر او شوخ طبع است به او بگویید: شوخ طبعی او را دوست دارید. به طور کلی همه چیز و هر چیزی بایستی به شیوه مثبت مورد توجه قرار گیرد و با تمجید تفسیر شود.
ویتامین B4 :
زمان مصرف: هر روز.
هرگز شوهرتان را با مردان دیگر مقایسه نکنید.
 مثلاً نگویید که علی آقا در خانه به همسرش کمک می کند و یا برای زنش خیلی هدیه می خرد و خیلی بهتر از تو همسرداری می کند. با انتقاد کردن و مقایسه او با دیگران، از میزان صمیمیت و نفوذ خود بر همسرتان می کاهید.
ویتامین B5 :
زمان مصرف: هر چند وقت یک بار.
 با کاغذهای یادداشت، حرف خود را بزنید.
کاغذهای کوچک یادداشت وسیله ای برای ارتباط بهتر با همسرتان است. یادداشت های خود را در جاهایی که شوهرتان اصلاً احتمالش را نمی دهد، بچسبانید، به طوری که وقتی صبح آماده رفتن به محل کارش می شود ببینید. به طور مثال این نوشته ها را می توانید بر روی کیف دستی او، روی درب یخچال و ... بچسبانید و در آن ها بنویسید که به نظرشما، او چقدر عالی و دوست داشتنی است و چقدر او را دوست دارید.

 



جواد شهبازی ::: پنج شنبه 87/8/2::: ساعت 5:30 عصر


همه یادداشت های این وبلاگ

* مهمانان *
مهمانان امروز: 5
مهمانان دیروز: 13
همه مهمانان :318826

* معرفی وبلاگ *
علوم تربیتی
جواد شهبازی
اگر چه عنوان این وبلاگ، علوم تربیتی انتخاب شده است، اما منظور رشته علوم تربیتی یا همان علم آموزش و پرورش نیست. بلکه در این وبلاگ علاوه بر مطالب تخصصی، به مسائل ریز و کاربردی در تربیت انسان و بهبود روابط خانوادگی نیز پرداخته شده تا مورد استفاده عموم قرار گیرد.

*بایگانی*

* نشان وبلاگ *
علوم تربیتی

* دوستان*

>>اشتراک در خبرنامه<<